3 teherautó ponyva ötlet

3 teherautó ponyva ötlet

Ha menő reklámban gondolkodsz, nézd meg a 3 teherautó ponyva ötletünket! Ez a termék évtizedek óta keresett és szeretett print marketing eszköz, biztos te is láttál már ma hármat. Egy jó ponyva reklám három összetevőből áll (nem több, mert gyakran nincs több idő elolvasni): 1. szlogen, 2. fotó, 3. cégnév. Mindegyik egyformán fontos, de csak erre a háromra koncentrálj.

A teherautó ponyva ereje

Ha van ötven teherautód, amelyek egész nap a várost járják, ez a te módszered, nem is kell online marketingre költened. A print média egyik legerősebb eszköze, ami a technika fejlődésével minden évben erősebb és látványosabb lesz.

Esőálló kültéri led fal a buszmegállóban

Esőálló kültéri led fal a buszmegállóban

Az offline marketing egyik legjobb eszköze az esőálló kültéri led fal, amely egyre több helyen bukkan fel, gyakran buszmegállókban, pályaudvarokon és egyéb nagy forgalmú köztereken. Ezzel az eszközzel egyszerre lehet fontos információkat adni és persze reklámokat is. Az üzemeltetőn múlik, hogy eltalálja a helyes arányokat. A várakozók természetesen örülnek neki, ha valami leköti a figyelmüket.

A kültéri led fal szerepe

Ezek a készülékek természetesen bármilyen időjárási viszonyok közepette megőrzik a kép minőségét, nem áznak be, nem fagynak szét, ezért egyre több helyen látjuk a városban a kültéri kijelzőket. Sport mérkőzéseken is kiválóan teljesítenek, de különféle rendezvényekre és más marketing eseményekre is gyakorta telepítjük ezt az eszközt.

Népszerű téma a Facebook hirdetés ára

Népszerű téma a Facebook hirdetés ára

A cégvezetők között évek óta népszerű téma a Facebook hirdetés ára. Ez persze érthető, a közösségi oldalon jelenleg naponta mintegy hat és fél millió magyar böngészik, ami elképesztő szám. Azt is jelenti, hogy ott bizony mindenki megtalálhatja a saját célközönségét. A közösségi oldal hirdetési rendszere elképesztően pontos célzásokat tesz lehetővé, így érthető a hirdetők lelkesedése.

A Facebook hirdetés ára relatív

Igen, sajnos nem lehet pontos számot mondani, mennyiért éri meg hirdetni. Eleinte csak kevés pénzt szabad rá áldozni, később már, amikor sok követőnk van és a közösségi oldal algoritmusa pontosabb becsléseket ad, akkor lehet csak több pénzt erre szánni. Az online marketing világa szerencsére mindig mérhető.